اميرعباساميرعباس، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

عسل مامان نفس بابا

تولدت مبارک

1393/6/8 13:26
نویسنده : مامان سمیه
258 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ببخشید که اینقدر دیر به وبلاگت سر میزنم همش تقصیر بابایی که عکسات و برام آماده نمیکنه

تولد امسالت میخواستم متفاوت باشه و جای دبگه بگیریم برا همین تصمیم گرفتم توی پارک برگزار کنیم

حالا بدک هم نشد یه جشن خودمونی گرفتیم با حضور خانوده مامان جون و دایی و عمو مهدی و خاله حورا

کیک و خودم درست کردم واسه شام هم سالاد الویه

کادوها:باباجون . مامان جون پول دادند دایی و زن دایی یه عروسک بزرگ به شکل گاو عمو مهدی و خاله حورا هم

کیف باب اسفنجی و پازل .البته مامانی و بابایی هم با کمی تاخیر تبلت برات خریدیم اینم عکساش

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نازی
9 شهریور 93 18:26
سلام عزیزم.خوبید؟تولد گل پسرت مبارک.عزیزم من یزدی نیستم.من اینجا ازدواج کردم.متاسفانه توی شهر شما غریبم و گیر افتادم!راستی از کجا فهمیدید که من یزد ساکنم؟؟!
مامان امیر علی
11 شهریور 93 12:21
تولدت مبارک خوشکل پسر